Philips AJ100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Nova 1 19-01-2011
Geschreven voor: Philips AJ100

Ook ik ben wel tervreden met deze wekker. Duidelijke display, cijfers zijn niet zo standaard om te zien, maar dat is gewoon wennen. Erg makkelijk te bedienen en een mooie vormgeving. Radio klinkt zoals een gewone wekkerradio klinkt, dat is nooit geweldig, maar zeker hard genoeg om wakker van te worden. Je kan de radio zetten als wekker, de buzzer of evt. alletwee na elkaar, dan weet je zeker dat je wakker wordt.
Het licht is fel om bij te slapen, maar daarom kan hij dus met een makkelijke druk op de knop helemaal uit. Ideaal. Tenminste lekker helemaal donker en als je s'nachts wil weten hoe laat het is heb je zo blindelings de knop te pakken om hem even aan te doen.
Fijn ding. Geen spijt!

Chris_ 10-01-2010
Geschreven voor: Philips AJ100

Heb deze wekkerradio al een hele tijd en ik kan de slechte reacties niet beamen. Hij werkt perfect en ziet er mooi uit.
Door middel van de snoozeknop kun je de helderheid aanpassen.

Telkens voordat ik ga slapen zet ik het licht uit zodat ik er ook geen last van heb. Als ik 's nachts wil weten hoe laat het is druk ik een paar keer op die knop en ik heb weer licht.

Het enige minpuntje is misschien dat ik ooit heb gehad dat de radio aan ging als ik op de snoozeknop drukte maar daar heb ik al heel lang geen last meer van gehad.

CRB 03-01-2010
Geschreven voor: Philips AJ100

Wat een teleurstelling! Hij ziet er gelikt uit, maar eenmaal in gebruik komen de tekortkomingen aan het licht. De tijd is zeer moeilijk te lezen, de knoppen zijn verzonken zodat je ze niet blindelings (in het donker) kunt vinden. En heel erg is dat je de slaapfunctie op slechts 60, 30 en 15 minuten kunt instellen. Ik had liever zelfs willen bepalen hoe lang ik naar de radio wil luisteren. Heb al een vervanger op het oog.

yemrev 05-10-2008
Geschreven voor: Philips AJ100

een miskoop! als wekker prima, houdt je inderdaad uit de slaap. wat een fel licht geeft dat display, zelfs op zijn zwakste stand erg irritant.